Onze Amsterdamse School in Het Parool

Afgelopen donderdag fietste ik van west naar oost om het Parool te vertellen over ‘Onze Amsterdamse School’. Lorianne van Gelder, journaliste bij het Parool met onderwijs in haar portefeuille, vroeg me een uur lang het hemd van het lijf. Soms vragen die ik gemakkelijk kon beantwoorden, soms vragen die me aan het denken zetten ( waarvoor dank ).

Ik ben ervan overtuigd dat ons initiatief voor de Amsterdamse Schoolmakerswedstrijd iets toevoegt aan het bestaande aanbod van scholen. Tijd voor diversiteit en innovatie!

Nieuwsgierig? Lees hier het artikel!

34 bassischolen in Amsterdam in gevarenzone, sanering doemt op – AMSTERDAM – PAROOL


Geef een reactie

